Uğur Artantaş’tan Kerbela Şehitlerini Anma Mesajı
Bu haberi sesli dinle
Sesli okumayı belirlenen oranda dinlerseniz haber gerçek okuma olarak sayılır ve kazanç koruma sisteminden geçerse yazar kazancına eklenir.
Iğdır Ticaret Odası Başkan Adayı Uğur Artantaş, İmam Hüseyin Efendimiz’in (a.s.) ve Kerbela’da şehit edilen 72 yaverinin şehadet yıl dönümü dolayısıyla anlamlı bir mesaj yayımladı.
Artantaş, Kerbela’nın yalnızca bir matem günü olmadığını, aynı zamanda hak ile batılın, adalet ile zulmün karşı karşıya geldiği kutlu bir direnişin sembolü olduğunu vurgulayarak, “İmam Hüseyin Efendimiz’in ve Kerbela’da şehit edilen 72 yaverinin şehadet yıl dönümünde dağıtılan tüm ehsanları Yüce Rabbim dergâhında kabul eylesin.
Asırlar geçmesine rağmen Kerbela’nın acısı hâlâ yüreklerimizde ilk günkü tazeliğini korumakta, gönüllerimizi derinden sızlatmaktadır” ifadelerini kullandı. İmam Hüseyin’in (a.s.) ve onun sadık yarenlerinin hakikatten, adaletten ve doğruluktan taviz vermeden canlarını feda ettiklerini belirten Artantaş, onların ortaya koyduğu mücadelenin tüm insanlığa örnek olduğunu dile getirdi.
Kerbela’nın, zulme boyun eğmemenin, hakkın yanında durmanın ve inanç uğruna fedakârlık göstermenin en büyük sembollerinden biri olduğunu ifade eden Artantaş, bu kutlu mirasın bugün de insanlığa yol göstermeye devam ettiğini söyledi.
Mesajının sonunda Kerbela şehitlerini rahmet, minnet ve hürmetle andığını belirten Uğur Artantaş, “Rabbim bizleri İmam Hüseyin Efendimiz’in ve Kerbela şehitlerinin şefaatine nail eylesin. Selam olsun İmam Hüseyin’e…
Selam olsun Kerbela şehitlerine… Selam olsun hak yolunda dimdik duranlara... Her gün Aşura, her yer Kerbela” ifadelerine yer verdi.
Benzer Haberler
Bu haberin konusuna göre seçilen diğer içerikler de ilginizi çekebilir.
Yorum yapmak için giriş yapmalısınız.