ARALIK’TA 19 MAYIS COŞKUSU VOLEYBOL TURNUVASIYLA DEVAM EDİYOR
Bu haberi sesli dinle
Sesli okumayı belirlenen oranda dinlerseniz haber gerçek okuma olarak sayılır ve kazanç koruma sisteminden geçerse yazar kazancına eklenir.
Mustafa Şeyran, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında düzenlenen voleybol turnuvasının büyük bir heyecan içerisinde devam ettiğini belirtti.
Turnuvada yarın oynanacak yarı final müsabakalarıyla birlikte heyecanın daha da artacağı ifade edildi. Aralık’ta gençlerin yoğun ilgi gösterdiği organizasyon, sporun birleştirici gücünü ortaya koyarken, ilçede büyük bir coşkuya da sahne oluyor. Farklı takımların mücadele ettiği turnuvada sporcular, centilmence rekabet ederek izleyenlere keyifli anlar yaşatıyor.
İlçe Müdürü Mustafa Şeyran yaptığı açıklamada, gençlerin sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlere katılımının önemine dikkat çekerek şu ifadelere yer verdi: “19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı münasebetiyle düzenlemiş olduğumuz voleybol turnuvası, yarın oynanacak yarı final müsabakalarıyla devam edecektir.
Tüm sporcularımıza başarılar diliyor, sporsever halkımızı bu heyecana ortak olmaya davet ediyoruz.” Turnuvanın final karşılaşmalarının da yoğun katılımla gerçekleştirilmesi beklenirken, ilçe halkının organizasyona gösterdiği ilgi memnuniyet oluşturdu.
Sporun kardeşlik, birlik ve dayanışma ruhunu güçlendirdiğini belirten yetkililer, gençlerin sporla iç içe olması adına benzer etkinliklerin sürdürüleceğini ifade etti.
Benzer Haberler
Bu haberin konusuna göre seçilen diğer içerikler de ilginizi çekebilir.
Yorum yapmak için giriş yapmalısınız.